. BitterSweetLurveLife: saya sangatttt penatttt......

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Tuesday, March 01, 2011

saya sangatttt penatttt......

penatnya ari ni...i'm busy like a bee..hoho..semuanya gara-gara nak siapkan my task yg asyik dok kena ubah..try & error. nak tau apa yang aku dok kena buat??..aku diberi mandat utk design buku aturcara..or..well known as buku program..penat gak design menatang ni tau..dr last week aku dok bertungkus lumus design & align menatang ni..ingat senang ke??..nak kata aku ni expert buat menatang ni..tak lah jugak..aku juz ada basic skills je..utk event yang biasa2 je..kalo event grand tu..maaf la ye..baik korang cari graphic designer yang sememangnya pakar guna perisian such as adobe photoshop..photo print and etc..plus ngan follow up meeting lagi yang tak habis2.. ermm selagi event ni tak berlangsung..selagi itulah keje and hati aku tak tenang2..susah gak kan kalo kita ni makan gaji jer.. erm..saya yg menurut perintah..nak buat camane kann..

1 comment:

Stilla Royazrie said...

alo..lo..lo sian nye..sabar ekk dear...

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR