. BitterSweetLurveLife: from the bottom of my heart

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Tuesday, March 15, 2011

from the bottom of my heart

I'm in love with you...but you hurt me so much..
Masa aku tgh mencoret ni..for sure uols dah pun dibuai mimpi..and some maybe msh hang out kat luar..supper or melepak ngan kwn2..as for me..mata aku lom ngantok lagi..maybe coz petang tadi aku dah puas tido kot. So, sementara aku dok tunggu mata aku ni sleepy, aku blogwalking and cari idea utk mencoret alkisah sebaris dua....ceaaaa..ayattt!.. Alkisah pagi nie adalah tentang..C.I.N.T.A @ L.O.V.E

Begini ceritanya...(perghh..ayat skema lak pepagi nihh..sengal aku..ahaks)
for sure uols semua pernah tgkap cintun rite..ada yg bahagia tu..kekal le sampai jinjang pelamin..yg ada problem tu..putus dihujung jalan..(aii..apesal lak putus hjn jalan?..) yg aku maksudkan pts hjg jalan ni..adalah relation yg dah hampir2 nak jadi..daaa..or dalam ertikata lain..nak nikah.
Memang menyedihkan rite if this situation jadi..every planning dah buat..tp bila 1 of ur partner ruin it..then its means nothing oredi..stau aku..aku ni pencinta yg SETIA..bila dah SAYANG sumone..hatiku hanya utk si dia and of course..aku pun mengharapkan benda yg sama from him. tp...langit x selalunya cerah..laut tak selalunya tenang.. banyak dugaan yg mendatang..hingga sampai ke satu tahap..kesabaranku memang diuji dan akhirnya..impian hanya tinggal impian.. NO MORE YOU.. "kita putus...sepertimana yg awak pernah kata, saya buat awak rasa terseksa..dan awak pun tak nak saya rasa terseksa...dan awak tak nak nasib saya sama mcm mak awak..awak carilah pompuan yg boleh buat awak rasa tak terseksa dan yg boleh memahami diri awak lebih baik dari cara saya memahami awak..."

Kini...
Sungguhpun si dia..berusaha utk cuba memperbaiki keadaan ini..tapi hati aku dah keras macam batu. Suka duka bersama sudah cukup meninggalkan kesan yg berbekas dihati aku..terlalu banyakkkkk....tp kisah itu ku pendamkan, kerna enggan mengaibkan sesiapa..biarlah..ALLAH yg mengetahui pahit manis aku lalui bersamanya..sedikit sebanyak..hati ini..berdendam pada si dia..(sebabnya;biarlah rahsia)... Aku bukan gadis bodoh yg sanggup menjadi hamba cinta..walau berkali disakiti tp msh terus menyayangi dan berharap ada sinar bahagia yg menanti...itu mungkin dan bergantung pada ciri-ciri seseorang..tapi, kalau ada yg jenis berubah sekejap..and then..buat balik kesilapan..buat perangai...uols rasa uols nak accept jugak ke??.. Jangan jadi BODOH la.. Kuatkan hati utk carry on and move on dgn new life kerna pasti ada yg TERBAIK sedang menanti.. InsyaALLAH..

Apepun..kenangan itu membuatkan aku menangis bila hatiku sudah tidak mampu menanggung kesedihan dan amarahku.. CUKUP SAMPAI DISINI...

Memilih CINTA yg fana..

P/S:..memang sukar utk melupakan org yg pernah kita sayang..kan..?? tapi..hidup mesti terus..semoga hati ini terus TABAH meniti hari2 yg mendatang...

4 comments:

A.s.t.i.n.a said...

yank.. u were hurt.. meh hugs..

thats the differ between men and women.. Cinta pada Allah itu of coz kita tidak akan boleh samakan dengan cinta sesama manusia..

Cinta insaniah ini akan berlalu apabila kita tiada ertinya lagi..
Cinta Allah tetap bersama kita walau apa adanya kita..

Be strong ok :'(

~dislike this~

☆Lady Zahraa☆ said...

Astina :...yup dear..i am hurt..and the pain is still there..thou i'm trying to forget it. need a hugs..many2 hugs...=(

~dislike this too..~

Stilla Royazrie said...

ala sian nye...meh sini tilla hugs meh...

sabar je ok yunk..

☆Lady Zahraa☆ said...

tilla:..thanks for the hugs yunk..

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR