. BitterSweetLurveLife: Jiwa Kacau..Superstress..Downn..

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Wednesday, April 20, 2011

Jiwa Kacau..Superstress..Downn..

Uolss..entry ni simple je. Jiwa aku kacau! Kpale aku sakit.. Mata aku pedih.. Nafas aku bagaikan terputus2..Aku penatt! Penat dgn kerenah manusia yg bermacam2..semuanya HIPOKRIT! Aku benci! Benci bercolleagueskan dgn depa smua! Hanya tau mengadu domba..complaint tak habis2..macam diorg tu buat keje elok sgt.. Suka nak jaga tepi kain org!.. Bagi keje sket...mulut mula muncung, muka masam mengalahkan cuka dan buah asam.. Kalau taknak bhoooaaat keje...baik ko berhenti je lahh! Dok umah..makan tido..kan baguihh. Huh! Sungguh..jiwaku sedang gelodak. Menahan amarah yg teramat sgt.. 

Bisik2:
keje pun nak demand2..

3 comments:

AmirFX said...

Next time mun sidak demand kedak ya eksen ktk tergugok parang ke lantey.. Gerenti sidak sik berani nak demand gik.. haha..

Azlan Strider said...

kekeke..sobar..sobar..jangan tension2..hehehe..domba tu ape??hehehe

Regards,
-Strider-

☆Lady Zahraa☆ said...

Azlan: domba tu.....spesies binatang kot..ahahaha..^_^

AmirFX:..sik mainlah k parang mir..k samurai lah..bok kecut perut daknya.

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR