. BitterSweetLurveLife: Barang yg ditunggu dah sampaii..yayy!

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Sunday, May 08, 2011

Barang yg ditunggu dah sampaii..yayy!

Yeayy! Happy tau uols..pasal pe? Meh nak story meh.. Actually aku ade order something with Dni last month, if not mistaken. Nak tau ape dia barang yg aku maksudkan tu? Jom skodeng kat bawah ni..jengg..jenggg..jengggg

V
V
V
V
V
V


Taaadaaaa..my VCO Catalyst. Actually,aku ni bukanlah jenis yg suka sgt nak nelan vitamin or supplemen tp org kata..supplemen or vitamin baik utk kesihatan especially for those yg bkerjaya...not only for those yg ade penyakit je tau uols yg perlu mkn vitamin or ubat2 ni. Weols yg sihat walafiat ni pun kena jaga kesihatan jugak ek..bukankah mencegah itu lebih baik drp merawat. InsyaAllah dgn usaha kita yg rajin menjaga kesihatan, penyakit takkan berani dtg menyerang. Seriously, sebelum ni aku tak pernah dgr lg tau ttg produk Catalyst VCO ni..tapi setelah menjadi pembaca setia belog Dni dan juga belog Zie Madini..which is also pengguna produk ni..aku tergerak hati pulak nak mencuba. Before this...aku juz makan EPO (evening primrose oil) je.... 

V
V
V
V
V
V


Yg ni pun aku order dr Dni gak uols... AVON Lash Booster..nak memanjang dan menebalkan uols punya eyelashes.Hehe..seronok membeli-belah di belog Dni tau uols...dpt free gift! Haa..Cik Dni..nanti kalau dpt untung tu..bagilah kat aku komisen sket ek..coz dah tolong promote Cik Dni nyer belog..miahahaha..(^_^)


Brg2 ni baru je selamat sampai ke tanganku..hari Khamis (5/5) yg lepas..huhu..dah risau gak kalau2 brg2 ni hilang. Ok uolss..sampai ketemu lg yahh. To Cik Dni..nantikan siri testimonial VCO from me..^_^...and don't forget to restock VCO again..pasni nak oder lg...^_^

Bisik2:
..my housemate dok tanya aku dpt produk ni dr mana..pasal depa xpnah dgaq lg ttg produk ni..wandering..produk ni dijual online je ke??

5 comments:

RaMa-RaMa Fareeza said...

hehe kmk pun tengh mencuba VCO catalyst tok n jadi agen sekali...hehe cuba jangn x cuba...who knows this thing nang effective....owhh yeaaa...:)

Ardini Humaira said...

selamat bervco dear! thanks sudi shopim ngan dni hehe... ^__^

☆Lady Zahraa☆ said...

Fareeza The Butterfly:..yup.sapa taukk nak.plus VCO tok made in msia so we shud support our own products! Slmt B'VCo..^_^

Dni:..^_^...thanks dni..pasni nk shopim2 lg kat belog.

Unknown said...

ape fungsi VCO yek..:)

Zie Madini said...

nang syorga nak ow order barang dari dni. for sure punya dpt free gift. mek dpt 2 benda alah time mek order VCO ya..hikss

pssttt..jd lah pengamal setia VCO tok ah. bgs vitamin tok :)

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR