. BitterSweetLurveLife: Hari ini...hari yg meletihkan!

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Sunday, September 11, 2011

Hari ini...hari yg meletihkan!

Wahhh...ini "super mom" in action..ape kaitan dgn aku?
 Halluuuu Uols,my sweet2 readers! It's Sunday...and of course today adalah hari utk weols beristirehat dan rileksss. Some of you might go shopping or perhaps, window shopping..watching movies and apa2 je aktiviti yg santai pada hari minggu camni. I am soooooo jealous with uols yg bleh outing and relaxing outside now! As for me..today, bangun pagi kol 6.30pg. Terussss masuk bilik air, rendamkan baju2 yg dah seminggu tak basuh. Sangat banyakkk tau. Bukan sebab malas nak basuh baju...tapi dek kerana masalah air yg 'off' pd masa dan ketika aku nak membasuh pakaian on weekdays. Bila turn aku nak basuh baju je..mesti dah takde air. Bila air dah ada, aku pulak yg tak larat nak bangun tgh2mlm..(aku consider dgn housemate yg tgh tido maaa). So..lama-kelamaan..baju2 tu pun melambakkk. Arini terlebih rajin...maka aku basuh cadar, selimut dan sarung bantal sekali.. Nahhhh hambekkk kauuu...sampai kecut kulit tangan aku coz lama sgt main air. Then, bila dah selesai semua urusan house chores yg perlu dibuat hari ni, it times to relax again. Nasib baik bangun awal...sekitar jam 10 pagi...air dah 'off' until now...or perhaps midnight later.. 
Bisik2:
hari ni panasss...dok lam umah pasang kipas volume 3 pun still feels hot!

No comments:

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR