. BitterSweetLurveLife: 883 BBQ Steamboat....not bad! Silakan la cuba....

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Tuesday, November 01, 2011

883 BBQ Steamboat....not bad! Silakan la cuba....

883 BBQ Steamboat Buffet at Permyjaya, Miri - Google Pic
Hi uols!! Wahhh...dah lama gak aku tak update blog ni ek. Maklum, lately aku quite busy dgn keje coz tak lama lagi our school will organize "Anugerah Pencapaian Cemerlang". Semua cikgu2 dok kalut sana-sini dgn tugasan yg telah diberikan. Alhamdulillah so far, bahagian aku dah pun settle. Cuma nanti pada 'hari kejadian' akan bertugas di atas pentas..kena bersedia dgn hadiah dan sijil2 yg akan diagihkan kpd para penerima. Well..itu utk mukadimah hari ni.



Sepanjang beberapa hari aku tak blogging ni, aku sebenarnya tgh bercuti. Cuti atas sebab2 khas.. Dah lama nak update story ni, ni pun baru ada kesempatan setelah aku 'kehilangan' idea nak buat apa lagi utk tugasan aku sempena hari tersebut. Masa waktu aku dok cuti tu, sempat gak la pg makan bersama2 dgn Mr. Fiance di sebuah restoren yg terletak di Permyjaya, Miri. Uols yg dok Miri...aku rasa uols kenal dgn tmpt ni kan? Pernah makan kat sana tak? Honestly, aku cakap menu kat sini sgtlah banyakkkk...macam2 ada. Uols bleh makan sampai pengsan kalau nak. And honestly, this is the first time in my life aku makan steamboat! Luckily, that day, kiteorg tlah disponsor makan oleh En. Tokey restoren tersebut, which is my fiance's cousin. A million thanks to him...(lainkali leh la spon weols makan free lagikkk). Jgn jeless wokeh coz weols makan free, and it was a supper! Rasa nak pecah je perut makan time tu. So, for those yg stay kat Miri..especially yg stay area Permyjaya tu, uols singgah2kanlah diri uols di restoren ni. Jangan bimbang, semuanya dijamin HALAL..

DIY Ice Kacang Corner...mcm2 perisa ada..ikut citarasa sendiri - Google Pic
Frozen Foods Corner...choose and pick at ur own - Google Pic
Ok...that's all for now. Kpd sesiapa yg berminat nak try makan steamboat, uols leh terjah sendiri restoren ni dah rasai kelainannya. Nak story lebih2 pun tak guna..better uols nikmati sendiri. Lain org lain tastenya..kan. Apapun, for me yg baru je nak berjinak2 dgn steamboat ni..well..it's marvelous!

For more info....uols bleh la LIKE FB Page restoren ni...883 BBQ Steamboat (LIKE PAGE)

Bisik2:
terasa lapar pulak bila tgok gambar2 tu semua..nak pg makan lagi la pasni.

6 comments:

PrincessHaNako said...

kmk ada juak g mkn kt ctok yunk last saturday..2 kali dh g mkn kt ctok..nang byk pilihan makanan la..puas ati

AmirFX said...

Aaa.. Lamak juak dah sik makan d stimbot..

Yumida said...

nyman naaaa..mok nyelit juak....

Unknown said...

kat mana la tu BBQ steamboat tu??kat sarawak ka??:D

Ani Inherown said...

huhuhuh kamek dah 3 kali dah rasanya datang sitok. bapak mek nang mena nya ngentam payak sitok.... sikdapat dtg slalu kata mak mek sik lamak kenak high blood. makan nok cholesterol semua :P

Anonymous said...

Dijamin halal blom tentu halal tnpa pengesahan halal..ada sijil hlal jakim x? Mun x blom halal...

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR