. BitterSweetLurveLife: Kl kita tlg org, nnt org tlg kita pulak...ye ke?

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Tuesday, March 22, 2011

Kl kita tlg org, nnt org tlg kita pulak...ye ke?

...Aku tgh bengang..dah problem aku pun melambak, ni ditambah pulak dgn problem org lain. Huh..kita elok2 tlg dia, skrg ni..dia pulak nak eskep??..Eskep dr tgjwb iaitu melangsaikan hutang!  Reti berhutang je, paastu nak membayarnya tak reti2 oi? Aku dah kira cukup baik dah tlg kau even aku tau apa yg aku buat tu risky tapi janganlah buat aku camni weh!! Aku pun ada tanggungjawab lain dan tanggungan yg lain. Takkan semuanya kau nak letak kat bahu aku sorang je bai...agak2lah bai kalau ye pun..kita ni sedara...kang x pasal aku hangin satu badan putus sedara tau! Adoiyaii..satu persatu masalah timbul. Camni ke...kalau  kita tlg org..org tlg kita balik?...Hmmm..i don’t think so.. 

3 comments:

Nor Suhaiza said...

kalo kita tlampau baik sgt pun xleh yunk, akn da org yg amik ksmptan.bla pasl duit ni mmg x nafikan..nk pnjm mmg baik mcm malaikat.tp bla time nk byr, jgnkan bayang, bau pun xda...

Nor Suhaiza said...

erm..nnti ltk shoutbox yer..sng nk tgl jejak+bw :)

L@dyKichiMachiko said...

Nor Suhaiza:...betul3x..lesap ntah p mana..shoutbox dlm proses nak buat..

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR