. BitterSweetLurveLife: aku jealous..x tipu tau..sgt2

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Tuesday, March 22, 2011

aku jealous..x tipu tau..sgt2

Di satu sudut berdekatan mejaku...

Kawan A : Weii...bulan November ni tiket murah pg Sabah tau..pegi balik rm 76 hengget jer! Sampai hari Ahad ni booking period.Jom lah kita pg ramai2..

Kawan B :  Ye ke?? Biar betol kau..bila tu?

Kawan A : 5hb November..masa cuti raya haji. Kita buat la rombongan Cik Kiah ramai2..confirm gempakk..kalau nak..bg IC No..nanti aku tlg belikan tiket. Murah tu..bila lg nak pegi..

Kawan B:.. Ok lah..count me in. Nampaknya aku kena simpan duit la skrg ni..huhu,

Kawan A : Alaaaa..bukannya selalu pun nak pegi. Sekali-skala..masa single-mingle ni la masa nak joli and enjoy dgn kwn2..

Kawan B : (berjalan menuju ke arahku)... Lady, kau tak nak pegi ke? Jom arr..join sekali..buat le savings sikit2..

Aku : (senyum)..ermm..nantilah aku pikirkan dulu.

(ketika Kawan A dan Kawan B rancak berbual..aku bermonolog dalam hati...bestnye uols,and kalau aku join uols memang bertambah2 best..tp at the moment aku tak leh nak jadi mcm uols..coz  i need money to SAVE ME...money is my saviour rite now..if i spent more..i might LOST PRECIOUS THING in my life..i’m forcing myself and sacrifice the happy moment as I was in the wrong path..=( Nevertheless, we can’t turn back time.)

Kringggggggggggggg...perbualan itu pun BERSURAI...

P/S: bukan aku tak sudi...kalau ikutkan hati aku nak sangat join. Lagipun, aku rindukan amplang (keropok ikan @ udang)..nak beli amplang byk2..kuih cincinnya yg rangup..sesungguhnya.....aku rindukan ‘Negeri Di Bawah Bayu’ itu.. =(

No comments:

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR