. BitterSweetLurveLife: Olaatedahnyaa lok....sabarr jak lahh..

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Sunday, April 10, 2011

Olaatedahnyaa lok....sabarr jak lahh..

Apakah kesudahan kisah rumahtangga mereka??..
Alahaii...ciaannye si Jimmy ni..pagi ni belek2 newspaper online, ada le terpapar artikel luahan hati si Jimmy ni. Aku tak berani nak ulas apa2.. Juz hope dat.. semoga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan.. Nak tau apa kata Jimmy??.. TERJAHLAH SINI.. Apapun, juz nak cakap...apalah ertinya sebuah perkahwinan jika disia2kan dgn hanya hidup bersama selama 20 hari.. Apalah ertinya bercinta bertahun2 bagai nak rak, tp bila dah kahwin..dah halal...buat perangai tak tentu hala.. Huhh! Apakah ini sekadar propaganda?? Apapun..hanya jauhari mengenal manikam..

Bisik2:
...ermm...kalau dpt laki masa depan cam si Jimmy ni..alangkah bahagianya..
(sengih2 sorang)

4 comments:

silumankembarahati said...

doakan semoga ktk jumpa yg mcm ya..hehehe..

Dea said...

siryess..sian jimmy..masok melodi..

♥ qyla ♥ said...

sedih melihat nye :(

Redbloodsnow said...

tedah jimmy. mcm apa lah gunanya cdak nikah dolok mun dah x selaluan gtok. tok lah payahnya bila nikah ngan anak org kaya. mcm2 jak lah. tedah jimmy

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR