. BitterSweetLurveLife: Syhhhhh...ini RAHSIA tau..

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Saturday, April 09, 2011

Syhhhhh...ini RAHSIA tau..

Hallluuuuu uols! XOXO.. Alohaaa..Seketika aku...menyepi. Miss me tak uols? Muahahaha.. haa?? Tak missed? Erm..memang la.pasal uols nyer shoot target tak aim btol2..oit2 aku merapu ape la pulak ni??Aku baru berkesempatan nak berbloging dan blogwalking semula malam ni.. Yesterday aku sempat BW ke a few blogs jew..pasal aku nak turun p town.. got some stuffs to be settled. So at that time sempat la aku mencuci mata..window shopping..tapi..unfortunately..i cannot attached my pics..as my HP dah kondem at that time. All this while..aku juz captured pics used HP jew uols..Now, kat tempat aku ni dah ‘perang poster’ tau uols.. Perang poster nak election lah katakan.  On the coming 16th..will be the election day for Sarawak. Aku nak undi sapa ek? Hehehe... Syhhhh,biarlah RAHSIA.


Bisik2:
...so far baru sekali jew ngundi..kali ni..aku sempat ke??..

No comments:

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR