. BitterSweetLurveLife: Takleh fokus nak buat keje...Blogwalking lahh!

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Friday, April 15, 2011

Takleh fokus nak buat keje...Blogwalking lahh!

JALAN2 CARI STORY YG BEST!
Hehehe...Jarang uols nak tgok aku ni blogging time keje..rite? Erm..arini aku santai je. Aku maklum keje tu bnyk giloss tp aku xleh nak fokus la wehh..something distrurbing my mind.. Memandangkan schedule aku arini agak senggang...(*whooopeee! sukkaa), so aku mengONLINEkan diri lahh.. Aku tak curik2 tau online time keje..obvious dan terang2..takyah nak suluh2..hehe. Yg penting, sambil ON9 tu..letak2 la files ke..buku2 ke..n hamburkan kat atas meja..kihkihkih..tunjukk sebokk la tu..memangg pun aku sebokk..sebokk buat keje sambil sebokk berblogging n blogwalking.. Haiyaa..apalah nak jadi kat aku nih kan..^_^. Penatt tau uolss..asyik fikir2 jew..nak organise lesson..erm..mcm2lahh.. Takpelah, pasni balik umah leh sambung blogging lg. Jgn jealous tau uolss..aku leh balik awal arini.. Whoopee!

~SALAM SWEETLURVE..SEMUAA~

Bisik2:
yeayy..balik umah awal..leh sambung TIDO..^_^

4 comments:

ardinihumaira said...

blogwalking best kan dapat tahu kisah2 menarik teman blog ^___^


p/s: vco adalah vrirgin coconut oil, minyak kelapa dara.. fungsinya lebih kurang EPO tapi EPO lebih sesuai untuk perempuan... macam vco ni sesuai lelaki dan perempuan & kasiatnya lebih banyak... ;) boleh cuba dulu untuk sebulan kalau berminat... hehe

Tihara said...

sambil2 wat keje
x salah kan ber bw :)

Azlan Hasan said...

ko keje kat mana beb??opis aku skunk da xle nk BW..kalo time aku demotivated nak wat keje kena laa ajak kwn2 kat kdi mamak bwh opis..hehehe

Regards,
-Strider-

L@dyKichiMachiko said...

Dni:..yup absolutely! Sokkaaa bc blog2 uolss yg best giler!

Tihara:..hehe,ya btol2..mmg x salah pun..dpt gak relief stress.

Azlan:..."saya yg menurut perintah". Berkhidmat utk anak2 bangsa..

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR