. BitterSweetLurveLife: She's My 100 Follower...

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Thursday, May 05, 2011

She's My 100 Follower...

Miss VaniLLa Cream
Halluuu Uols! Yahh..bertemu lagikk kita owh..chewah,ehh..ehh..rase cam nak menaip entry dlm Bhs Sarawak tp  risau gak aku if later on uols garu2 kpale tak reti apa yg aku dok taip kan.. Haa..uols nampak tak header blog atas tu?.. Simple je kann..erm, if uols nak tau..tuan rumah tu..umonye 18tahun. Tadi aku dok kire2 la my follower..nak buat blog review, kire punye kire..nahh..sudah ada 100 lebih follower rupenyer blog aku yg tak seberapa ni. Thanks to uols yg menyinggah dan sudi men-follow aku. I'm so..soo...happy tau uols. Setelah hampir 4 bulan aku exist dlm dunia berblogging ni, ade jugak yg sudi follow blog aku. Makkksehhhh!! (ckp poyo sket,bangga dgn pencapaian sendiri). So, sempena meraikan follower yg kian bertambah, aku dgn sukacitanya mereview blog followerku yg ke-100..(harap xslh kire dek non..hikshiks). Nice blog with cute song uols..ailikee. Nak dgr cute song tu?.. Jengah2>>>>> AinShafinas

No comments:

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR