. BitterSweetLurveLife: Sedapnyerrr..jeruk buah pala!

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Thursday, June 16, 2011

Sedapnyerrr..jeruk buah pala!

*Taken from Mr Google*
Jeruk buah pala
Assalamualaikum uols..nyum2.mase dok taip entry ni,mulut aku dok tgh ngunyah jeruk buah pala.. sesekali makan jeruk buah pala ni sedapp gak, maklum la kalau kat tanah kelahiran aku ni, takde buah ni. Penang mariiii….youuu!!


Mase cuti pertengahan tahun baru2 ni, one of my housemate pi holiday ke Pulau Pinang. So, another one of my housemate ni pulak..pesan la kat dia belikan jeruk buah pala..
Tu yg tumpang sekaki mkn tu..bak kata pepatah,rezeki jgn ditolak..musuh jgn dicari..

*Mr Google jugak*
Buah pala kat atas pohonnya.
Bisik2:
dah lama tak melancong...sapa org Penang? Habaq!!

3 comments:

Ain Shafinas said...

sis, sha suke buah pala gak.. tpy ble lame2 mkn rase muak la.. nak muntah pun ada tauu

Nens Collection said...

buah pala buang angin..suke!

Hafizah Mohamad said...

kak fiza org kedah tapi skarang ni tinggal kat penang...rumah mak mentua kak fiza byk buah pala ni...kadang2 tu sampai x larat nak makan sbb masam...mak sedara kak fiza pandai buat jus buah pa...mmg sedap jeruk buah pala ni...he he he

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR