. BitterSweetLurveLife: Ouch! Wanna grab these...ada depan mata sure kena rembat!

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Thursday, July 14, 2011

Ouch! Wanna grab these...ada depan mata sure kena rembat!

LV Heels!
Alahaii...ni yg aku nak meroyan ni...huhu. If uols nak tau, aku ni minat gilerrr barangan Louis Vuitton ni!! Tp uols faham2 je la kan kalau barangan branded ni of course la harganya di pasaran sgt le mahall..giloss! As for me yg wagesnya hanya cukup2 mkn ni mana la mampu nak beli brgn yg ORIGINAL..even hasrat di hati tu teringin sgt nak have at least one brand LV yg super ORI.. Tak dinafikan, certain people sanggup berhabess ribuan ringgit semata2 nak jaga status..especially those yg bergaji puluhan ribu. Luckynya uols kan.. Kdg2 terfikir gak aku, kalau duit puluhan ribu tu kita gunakan utk makan2...or buat amal kebajikan, bukan ke lebih berfaedah? Eh...eh..cam tak kena dgn entry la pulak!




LV Wedges/Pump Shoes..nicekan??
Well,back to the LV stuffs.. Aku ni kalau dah minat kat brand ni..ori ke tak ori ke..aku tak kisah! Yg penting I have my own collection. Ori tak ori..belakang kira. Sometimes, fake stuffs ni pun..bukannya org perasan sgt rite? (^_^).. Moreover, kl nak bergaya pun..biarlah berpada-pada mengikut kemampuan masing2. Am I rite? Siyesly...kalau la semua stuffs ni ada depan mata aku..sah2..aku rembat semua! Tak kira..nakkk semuaa..(^_^)..

LV Sandal..fuhh so sexy!

Bisik2:
arghh..tak teringat pulak nak attached link LV Stuffs ni..the price are..$ 42.00..kalau convert ke RM..agak2 brp ek?

3 comments:

AmirFX said...

USD ka Singapore dollar? Mun dollar usd reganya dalam rm126.87 sen..

Ku Azhar said...

cantiknye...berapa harga kasut tu?

NADIA RAJAMI said...

wedges ya kacak..:)

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR