. BitterSweetLurveLife: Saya tidak menyepi...cuma tika ini saya sangatttt busyyyy...

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Monday, January 09, 2012

Saya tidak menyepi...cuma tika ini saya sangatttt busyyyy...

Dear bloggers & readers...

" Nak santai gini pun aku tak sempat lagi tau..!"
Tak terlambat lagi nak ucapkan "HAPPY NEW YEAR 2012"..!  Diam tak diam dah masok hari ke sembilan kita melalui hari2 di tahun baru. Semoga apa yg diharapkan serta dirancang berjayalah hendaknya..

So far, aku belum punya waktu utk bersantai2 di blog2 kalian dan juga tak cukup waktu utk menaip entry terkini secara auto-publish ataupun direct publish.. Thanks to uols yg sudi singgah.. Nanti bila ada kelapangan dan masa senggang, aku akan update story buat tatapan uols k..

Till then...selamat berjuang..selamat bekerja..selamat belajar..dan selamat-selamat segalanya... (^_^).

Bisik2:
keje....keje...keje...keje...keje...

5 comments:

CHU MAJORFLAVA said...

sama lar kmk dear..buzy memanjang.mun dah rilek dipadah org sikda kerja.susah juak.

Azlan Strider said...

hehe..xpe kak..kalau busy pelan2 kayuh..hehehe

Regards,
-Strider-

Ms Tikot said...

Owh... patut lamak x nampak.

Tea said...

gago dirik eh..

Cho Cho said...

hehhee...fighting! semangat bekerja eyhhh.. :))

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR