. BitterSweetLurveLife: Beutskin Essence, sounds interesting..

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Sunday, September 16, 2012

Beutskin Essence, sounds interesting..

Hi guys! Ada ke yang dah tau pasal supplement yang tgh hot di pasaran sekarang? Bila baca testi dan tgok keberkesanannya pd one of the consumer..rasa macam tak percaya pulak. Currently, aku pun tgh consume a few supplement for health and beauty..so bila terbaca & ternampak kesannya, terasa juga nak mencuba. So to my readers, ada yg dah consume/tgh consume this BEUTSKIN ESSENCE? How do you feel?
 
bisik2:
sape yang tak nak cantik kan?

5 comments:

Ayu said...

ym tk pnh try lg...:-)

cik chinta said...

aah, mmg hot. tringin nk try jg, nk puteh melepak

Unknown said...

hi,L@dyKichiMachiko...i dh try...but baru nak masuk 2nd box esok...For 1st box ni, tak nampak sgt perubahannya..tp rasa kulit lembut jak...Bab putih tu,blum lg coz i ni jenis kulit hitam manis...hahaha...tp tujuan utama nak guna BE ni bukan nak putih pun,tp nak jaga kulit n kesihatan dalaman jak..maklum la umur dh angka 3..hehe...bah..jom try!!

Anonymous said...

Hi, saya Nur. Saya ingin berkongsi pengalaman makan kapsul Beutskin selama lebih kurang 2 minggu ini. Saya hanya makan 2 kapsul BE sebelum tidur. dalam tempuh ini, saya mengalami healing crisis yang sangat hebat, iaitu: 1. Jerawat naik banyak dan besar2 (muka saya tidak berjerawat sebelum ini, dan hanya ada kesan kemerahan parut di wajah), 2. Kepala pening2 dalam tempoh 3 hari pertama, badan lenguh2, 3. Kahak keluar lendiran kuning pekat (padahal saya tidak mengalami sakit tekak). Saya akan terus sabar menunggu, kerana untuk dapatkan kulit yang bersih, saya harus bersabar sedikit, lebih-lebih lagi dengan muka yang makin naik jerawat ni. Risau jugak menunggu bilelah jerawat ni nak surut.

.::: Princess MOMOY :::. said...

dah try be untuk 2 bulan dah. mmg macam anony cakap tapi xde la sampai kuar kahak semua. cuma 4 hari rasa letih, mengantuk sangat. then hari ke 5 dan selepas nya rasa bertenaga. fresh rasa macam sihat je badan. kulit yang paling best. x pakai lotion pun lembut jer dan moist. wahaha. best. paling best butt naik. mantap sikit. haha. malu plak nak cerita nih

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR