. BitterSweetLurveLife: busy

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.
Showing posts with label busy. Show all posts
Showing posts with label busy. Show all posts

Saturday, March 01, 2014

2.0.1.4 Super-Duper Busy!

"My therapist..public diary"
Assalamualaikum semua. Dah dua bulan kita berada di tahun 2014. Baru ada kesempatan nak login ke blog. Ni pun just a quick update. Tahun lepas dan tahun ni, memang agak busy. Bukan je agak busy, tapi busy terlampau! Dah tak seperti dulu.. Susah pulak rasanya nak maintain update satu ataupun dua entry.

Therefore, aku sekarang lebih gemar curhat di Dayre. Sebabnya bila-bila rasa nak menaip entry atau nak meluahkan rasa isi hati, terus je click dr handphone, then update. Tak heranlah kalau blog ni makin terbiar dan tak terurus. 

Banyak kerja. Sungguh, daku tertekan dan stresss dgn lambakan tugas ni. Tapi, apa boleh buat. Buat sajalah. 

Nota kaki : Ohh...baru perasan. Rupanya ini adalah entry pertamaku di blog. Ohh my...pity u blog. 


Wednesday, May 01, 2013

Happy Labour Day!

Assalamualaikum! Dah hampir petang yg indah buat uols yg mengambil masa dan peluang utk berehat pada hari cuti umum begini..kan? belum terlambat lagi nak wish "Selamat Hari Pekerja" buat anda sekalian yg bekerja keras selama ini. Sekadar entri ringkas utk update blog yg semakin diabaikan ni.. Kesiann dia dan juga tuan dia.. Tahun ni, nampaknya tahun yg penuh dgn dugaan. Lain kali, sambung cerita ye! 


** hari ini hari yg sesuai utk bermalas-malasan tapi bukan utk aku! Apapun enjoy the song....


Monday, October 24, 2011

Nak Cari DVD Korea Movie!!

" Ojakgyo Family"
~KLIK FOR INFO~
Monday greets uols! Fuyohhhh...arini quite busy..eventhou silibus matapelajaran dah habis..exam pun dah habis tp still have lots of work to do.. Arini kena check serial number textbook my class pulak coz dorg kena pulangkan textbook yg dorg pinjam awal thn yg lepas. Since cuti akhir tahun pun dah semakin hampir so banyak le tugasan yg menanti.. comingg soon, pulak...ialah "Hari Anugerah Pencapaian Cemerlang" utk pelajar2.. Now, busy dgn proses key in markah online dan offline.. and also kena buat analisis.. Fuyohhhh....peningggg. Rasa nak pengsan..tgok nombor2 di skrin laptop ni. I need some fresh air for a while!

Semalam tgok tv kat bilik member pas dinner. Dia tgh syok layan Korea movie..aku pun dok tumpang sekaki gak nengok. Sekali nengok...rasa movie ni kelakar la..so cepat2 tanya my housemate title movie tu. Nanti nk p cari kat kedai..bleh layan selalu.. Uols yg minat korean tu...dah tgok tak??...

Bisik2:
lama sehhh dah tak tgok movie..kesiannnn kan??

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR