. BitterSweetLurveLife: Amplang Crackers

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Tuesday, March 22, 2011

Amplang Crackers

Psstttt..uols! How’s ur day? Aku tau sekarang ni ramai lg yg msh dok stay kat opiss..(those yg pi and balik keje ikut office hour) Sambil2 tu mesti ada yg dok pekena kopi or 3 in 1, makan keropok, makan kuih and whatever stuff yg uols kunyah2 la..mulut pun nak kerja jugak kan uols.. Aku baru je pas lunch ni.. haaa..lewatkan aku lunch. Sementara nak continue wat keje aku..aku nak share story pasal sejenis makanan yg famous kat Sabah. Kalau aku pegi Sabah, mesti aku bawa balik keropok amplang.. Uols penah dengar tak?? Uols penah makan dan rasaa tak? Haa..kalau tak rasa lg, nanti kalau uols holiday p Sabah, uols p Philippines market ..(Pasar Philippines) korang ronda2 and tinjau la gerai2 yg menjual keropok2 amplang ni. Kalau tak silap aku dia ada perisa ikan dan udang.. for me..both, thumbs up..aku sokkkaaaa...For those yg xtau camane ghope menatangnya keropok yg dipanggil ‘Amplang’...jom  godek2 bawah ni..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
bulat kecil...bulat kecil..bulat besar..
sodappp!!
Haaaa...tu le dia keropok amplang. I likeee.. Salam SWEETLURVE..

1 comment:

Lalalatif said...

amplang ni best kan... selalu makan...then sekarang ni bakal dapat suami org sabah...ampak gayanye, pas ni kena belajar buat amplang pulak la...ekekeke...

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR