. BitterSweetLurveLife: Bukan Sasterawan...

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Thursday, March 24, 2011

Bukan Sasterawan...

Assalamualaikum to all my readers… I’m so sorry for the delayed update today. I’m quite busy this few days. Banyak benda yg nak dikerjakan. Penggunaan disettlekan aku kira agak kurang sesuai kerana  aku merasakan sesuatu yg disettlekan akan  terus selesai di situ.. Hahaha…sekali-skala aku rasa aku ni seperti berfalsafah la pula.. Or, sekadar merepek. Apapun, itu terpulanglah pada kalian semua utk menilainya. Kalau suka, teruskan membaca.. Bosan? Jemu..Fine..STOP and tekan button X. Kepada kalian yg setia meneruskan pembacaan ini…thanks a lot and I really appreciate uols. Okey, aku  kira ini adalah mukadimah utk entriku yg selanjutnya..

~STAY TUNED…I’LL BE RIGHT BACK..SWEETLURVE REGARDS~

P/S:…aku bukanlah Sasterawan Negara, aku hanya manusia biasa..yg mudah terlanjur menuturkan kata2. Mohon  maaf  andai ada pihak yg terluka. Aku melakarkan kata dengan  perasaan yg berbeza2… Jiwaku adalah tulisanku.. Terima Kasih.

No comments:

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR