. BitterSweetLurveLife: B.U.H.S.A.N .... Boring!

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Tuesday, April 19, 2011

B.U.H.S.A.N .... Boring!

Aku yg semakin BUHSAN!
Assalamualaikum semua.. Aduhh,hari ni aku rasa sangat buhsan..sesungguhnya teramat-amat buhsan. Rasa dah demotivated sesangat. What should I do? Kenapa perlu rasa camni ek? Org kata kalau kita enjoy dgn kerja kita of course kita akan cinta dan sayang pd kerja kita..but its different for me. Not only me..some of my friend also dah demotivated..buhsan dgn perangai bebudak..buhsan dgn tugas2 luar yg agak remeh dan memenatkan weols..yg untungnya org lain..huh! Yg dpt nama pun..org lain gak! Adoiyaii..memang aku sedar, takde keje yg senang..tapi kini aku dah semakin BUHSAN! Mampukah aku bertahan sehingga tamatnya perkhidmatan aku pd usia 58 tahun??.... 

Bisik2:
...nampaknya kena cari INCOME lain selain dr MAKAN GAJI...nk berbisnes kot?..

2 comments:

Farah Shamsudin said...

kalau macam tu memang kena cari income lain la dearr.. nak bisness apa?

☆Lady Zahraa☆ said...

Farah:..erm, thinking of nak bisnes jd agen online bisnes..^_^

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR