. BitterSweetLurveLife: I Lurve U, my blog

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Wednesday, April 13, 2011

I Lurve U, my blog

Hati ini MASIH menangiss..
"Sesekali ku rasa teringin, melewati hatimu yg dingin, mendengar keluh resah..semenjak kau kehilanganku"..
Erm, jiwang ke aku? Camni ke attitude seorg yg jiwang uolsss? Aku rasa aku tak jiwang..tapi..aku rasa aku 'hilang perasaan'.. Mood aku skrg,tak menentu..well bukan disebabkan oleh PMS tau..blum cukup tempoh lg. ^_^  So, dalam keadaan beginilah aku gemar nak berkarya..nilah cara utk aku convey my feelings..by writing and spill out everything here. Now, blog ni dah umpama my very TRUE FRIEND.. Disinilah segalanya  aku coretkan.. Suka,duka..bosan,sedih..hiba,tangis dan seumpamanya..Saat ini, hatiku tetiba rasa hiba sgt..I wish to have a shoulder to cry on..Cry out loudly..Will you lend me your shoulder??..No need to worry, kl takut basah, aku lapikkan dgn towel..so that, my tears takkan basahkan your shoulder..Ahhh..mengarut pulak aku ni, sorry uolss..if you don't like my writing, its FINE..You have right to CLOSE my page..By the way, aku nak ucapkan TERIMA KASIH to those yg sudi menyinggah di blog ku..yg ntah apa2 ni.. kalau rajin dan sudi..sila singgah lagi ekk uolss..

Bisik2:
uolss jgn lupa tglkan uols punya 'footprint' kat kotak menjerit aku tu..later aku nak melawat uolss pulakk..

1 comment:

Azlan Strider said...

eh.jiwang okay pe..se ganas2 manusia pun kadang2 perlu ade sift jiwang..kalo x nnt org kata xde perasaan..hehehe..dont tell me KL hujan lebat petang td coz u are crying..hahaha

Regards,
-Strider-

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR