. BitterSweetLurveLife: Uniquenya Perasaanku..Kenapa??

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Wednesday, April 13, 2011

Uniquenya Perasaanku..Kenapa??


Confuse?... Serabut?!.. Macam2 hal laa... Aku tak suka la macam ni.. WHY?! Fikir susah..tak fikir pun susah..Uwaaa...takde sape pun yg tau apa yg aku rasakan sekarang ni.. aku jadi keliru..hingga aku sendiri dah taktau nak cakap apa2 lagi.. Sesungguhnya aku...
SANGAT PENAT! 
Aku penat memikirkan tentang kehadiran perasaan yg terlalu abstrak utk aku nyatakan pada seseorang.. Aku tak ingin berganjak. Toleh ke belakang pun tak sanggup.. nak terus melangkah pun aku tak konfiden.. Tak terlintas pun dihati ingin melukai perasaan seseorang tapi..AKU KONPIUS..dan aku penatt! Aku penatt..sangat2 penatt..aku dah tak laratt.. Sungguh aku tak larat.. I WANT TO BE ALONE (just for a moment)...I'M SORRY..

Bisik2:
Hidup ini memang rumit..kau mungkin kata, aku yg buat ia rumit..tp 'kerumitan' ini bukan aku yg minta,aku punya SATU HATI..dan hati itu milik AKU.
*entry mengarut dan mencarut??..erm..ada aku kesah??*
*tak suka BLAHH..mood aku swing2 nih*

3 comments:

silumankembarahati said...

CGEK JAK CRA UTK MENDPT KETENGAN HATI..KEMBALI SUJUD KEPADANYA...INSYAALLAH..

Azlan Hasan said...

take a rest, sit back, relax and enjoy!!..hehehe..

Regards,
-Strider-

[sutera kasih] said...

rest your mind from other thing for the moment..then smile..then look at the sky and TERIAK hehe

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR