. BitterSweetLurveLife: Arghhhh..rosak mood keje!

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Monday, May 23, 2011

Arghhhh..rosak mood keje!


Hallu Uols...tatkala entri ini ditaip...actually aku tengah menahan sakit tau! Sakit yg amat sgt..aku rase perut aku ni seakan2 dipintal..dipulas2..ditekan2.. Aduhh! Nak kuar airmata dah tahan sakit ni uolss. Berdiri salah, duduk pun salah dibuatnya.. Beginilah ragamnya apabila 'bulan mengambang'.. Faham ke tak faham uols ni? Well..maaf le coz cakap kena berkias2..takut if uols rase tersinggung lak nanti.. Biasalah penyakit org pompuan yg dtg sebulan sekali.. ^_^.. Period pain! Ssungguhnya..aku tak suka kena period pain..habis satu badan ni rase seram sejuk dan automatically, mood keje aku pun hilang teruss.. dan sekarang..aku rase aku nak balik umah dan rehat coz dah takleh nak duduk dgn betul dah rasenya skrg ni.. macam nak patah je pinggang ni dibuatnya.. Nanti ade mase..kita sharing and caring.. Adios amigos uols!

Bisik2:
sakittt sgt ni..dah tak tahan dah.jari-jemari dah sejuk2 semuanya..

3 comments:

Azlan Strider said...

xpegi jmpa doctor ker??normally untuk period pain nnt dia bagi mc so that u can rest at home..hehehe

Regards,
-Strider-

Ardini Humaira said...

:) period pain memang kadang2 mengganggu urusan seharian kan.. rehat2 dulu tau dear!

Unknown said...

Pakai la pb. hehe. :)

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR