. BitterSweetLurveLife: Iskk..iskk...selera yg luarbiasa

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Sunday, May 15, 2011

Iskk..iskk...selera yg luarbiasa

Halluuu Uols! Moninkkk..Have a Happy Sunday! Ni nak story pasal aktiviti menternak lemak last few days..if uols KLIK SINI aku ade informed uols yg aku nak pg somewhere mase post tu dah published kan? Actually, that day me and my housemate plan nak ke Miri..nak pegi recycle centre nak hantar barang2 recycle yg semakin menimbun di rumah weols..antaranya ialah tin minuman aluminium, botol2 air mineral dan juga papers..tapi, plan itu CANCEL last-minute disebabkan sedikit masalah teknikal..ceaa..teknikal konon..hahaha. Since plan weols nak ke recycle centre tu dah cancel..perut pun bergendang sakan la nak mintak diisi pulak.. Wahh,sungguh tak caye lak nafsu makan tu sangat luarbiasa ea..perut dah kenyang tapi still leh sumbat lagi tue. So, ape lagi weols pun serbu la MarryBrown..the only fast food restaurant yg ade di daerah ni. Hahaha!! Aku turut tak ketinggalan gak nak mengoder tau uols..tapi menu aku tak seheavy yg lain. Takut nanti tak habis..membazir pulakk. Nahhh...silakan la uols jamu mata ea..^_^



Nampak tak uols? Tu la menu yg aku oderkan utk dikunyah2. Regular fries..Fish Filet Burger dan soft drink..Hehe..kat pic tu PEPSI tapi aku requested 7-Up. So,that's it..aktiviti menternak lemak a few days ago.

Bisik2:
hanya mampu guna pic yg digodek dr Mr Google je uols..huhu.

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

happy sunday.

AmirFX said...

KMk bok pas melantak d MekDI pagi tek... Pancake cecah ngn aek milo...

PrincessHaNako said...

kita sama, nafsu makan makin ari makin menjadi2...bgn tdo, mkn dolok di ingat...ngehngehngeh...walaupun dah mkn kt rmh, mun kuar jln2, konfem akan mkn gik...

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR