. BitterSweetLurveLife: Layann baca novel online...tapiii..

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Tuesday, May 31, 2011

Layann baca novel online...tapiii..


Assalamualaikum Uols. Ada sesapa yg minat baca novel? For those yg gila baca novel tu of course uols tau tentang drama "Nora Elena" yg sdg ditayangkan di TV3, stiap Isnin- Khamis, tepat pukul 7 petang..rite? So, uols follow tak cerita tu...seperti mana uols follow sinetron kegemaran ramai yg ngetopp dan keren spt.. Bintang & Kejora, dan kini.. Cinta Melody..? 

Actually, aku bukan nak buat ulasan ttg drama dan sinetron tu..tp aku nak promote link yg aku dapat drp seorang blogger ni. Kalau tak terjah blog dia..aku tak tau yg weols also leh baca novel online. Whoaa..statement ni seems showing that i'm sooooo...outdated! sobs...sobs..nak nangis dulu ahh..betapa naive nya aku. Eh..eh, mula la nak melalut tak tentu pasal ni. Control2..

Konon2nya semalam tu plan nak carik bahan utk buat handouts and at the same time nak cari story utk publish new entry for uols..sambil2 tu aku balas kunjungan ke blog those yg tinggalkan jejak di shoutmix..singgah punya singgah, aku tertarik dgn satu blog ni..which is dia sertakan link utk baca novel online..so aku apa lagi, klik link tu dan terus la membaca novel "Kasih yang Suci"..layannn gakkk uols..tapii, yg tak syokknyaa..dah nama pun preview novelkan, so ada antara pages tu..not displayed or shown. Huhu..agak terganggu gak uols nyer reading if uols dah absorb dlm citer tu..ceaa..fantasi novel katakan. Apapun, reading aku terhenti on page 146 (via online reading) ..so pasni, plan nak pg cari novel ni kat bookstore, rembat satu..dan layann, sambil golek2 atas katil.

So, uols yg teringin nak preview novel "Nora Elena" ni secara online or other novels..uols terjah le blog Si Kesatria Jepun KyOshi_sOuSuke sekarang jugaaa!Kat entry beliau ada disertakan link online novel. Adios amigos uols.

Bisik2:
ada tak yg beli novel Kasih yg Suci ni? kl ade..leh tak aku pinjam..or kl ada yg nak jual half-price pun ok gak. 
(^_^)..

3 comments:

PrincessHaNako said...

beli jak yunk..bez giler cita ya..kmk tok nang antu novel..

mak@dawiyah said...

hehe..saya dh beli novel ni..beli online kat karangkraf...cari kat kedai asyik xde je..mmg best

[sutera kasih] said...

wahh ada novel tu via online?preview pun okey jgk tu hehe nnto nk beli jgkk

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR