. BitterSweetLurveLife: Aihh..telur ayam pun ada tiruan ke??

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Thursday, April 07, 2011

Aihh..telur ayam pun ada tiruan ke??

Telur ayam ni banyak gunanya kan uols..tapi....
Haaahh?? Terkujattt aku...biar betol telur ayam pun ada yg tiruan? Iskk..bahaya ni..macam2 dah sekarang kan uols bukan stakat pakaian, brg2 kosmetik, aksesori...now makanan yg kita makan hari2 pun ada yg tiruan!! kena hati2 ni uols.. Pepagi tadi, aku baca paper online jap..agak terkejut la jugak bila terbaca tentang artikel pasal telur tiruan ni.. Iskk..iskk..ni lah petandanya dah semakin ramai golongan genius exist dlm negara kita ni.Takde keje, cari keje..tp keje dieorg ni bleh mendatangkan kemudaratan kpd org lain.So uols..hati2 tau kalau uols p beli telur nanti ek.. 

Bisik2:
...camane la rasanya telur tiruan ni ek? Apa agaknya motif mencipta telur tiruan ni? Feninggg!
Nak tau lebih lanjut pasal TELUR TIRUAN..sila PRESS disini..

1 comment:

PutRee SeJiNjaNg said...

yah mcm2 jak lok..hmmm mun cam ya sikboh jak ktk makan telor..hehhehe

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR