. BitterSweetLurveLife: Sana...sini..sinun..sitok.. Asyik2 DIA je..

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Friday, June 03, 2011

Sana...sini..sinun..sitok.. Asyik2 DIA je..

SITI SALEHA
*pic frm Mr. Google*
Sejak drama bersiri Nora Elena ditayangkan di slot Akasia TV3..nama si cantik manis ni semakin meniti dari bibir ke bibir peminat yg tegar menonton drama tersebut. Nampaknya penangan novel KASIH YANG SUCI  yg telah didramakan ni meninggalkan kesan yg cukup mendalam di hati penonton..termasukk aku..(^_^)

Tapi...sayangnya, seminggu lagi drama ni bakal aku tinggalkan. Coz..akan kembali ke tempat aku berkhidmat dimana, aku sering tak punya masa utk menonton TV. Nak tgok via Youtube, harap line GPRS je..sampai esok pagi pun tak tertgok2. So, solution aku..ialah kena beli novel ni dan layan cerita ni dlm novel je la. 

Apapun,aku sgt suka tgok bila Nora dah mulai terima Seth as her husband..semakin romantik pulak life dorg. Bahagianya hidup if punya hubby like Seth Tan ni..(^_^) *tetiba berangan nak jadi Nora Elena pulak*



*lagi..pic Siti Saleha yg digooglekan*
Si gojes, 21 tahun..yg berdarah kacukan Inggeris-Melayu ni nampaknya sgt berbakat. Dia bukan saja berlakon malah turut meminati bidang peragaan dan juga model iklan. Adik kepada Sam Bunkface. Nak tau lebih lanjut ttg gojes chick ni? Klik je SINI.

No comments:

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR