. BitterSweetLurveLife: Selesai Sudah....APC!

Who's Me??

My photo
I wrote my thoughts here and share to all of you the pain and joy of bitter-sweet life. Life is sweet,Lurve is Bitter.

Monday, November 14, 2011

Selesai Sudah....APC!

" Sijil dan Plak Penerima Anugerah..kena susun dgn kemas dan rapi serta ikut turutan"
Sebelum ni, kalau tak silap minggu lepas aku dok kecoh ttg majlis APC kat sekolah dan apa yg aku dan AJK dok buat kat SINI. Sejak hari tu, masa utk blogging dan blogwalking pun sedikit terjejas coz kesibukan yg amat sangat. Biasalah....hujung tahun katakan...memang banyak aktiviti dan perkara yg harus dibuat. Dan, of course semua tu takkan berhenti setakat tu je...akan ada kesinambungan pulak. Biasalah... profesion guru zaman sekarang.

"View dr atas stage, tmpt aku dan AJK Sijil & Hadiah bertugas pd hari kejadian"
Hari kejadian, (8 November 2011)...aku dan AJK yg lain, bertugas diatas stage.. Yelah, kena susun sijil dan hadiah penerima anugerah mengikut urutan sepertimana yg telah dibuat pada rehearsal sebelum itu. Everything have to link dgn pengacara majlis, so that flow majlis pun tak kucar-kacir. Syukurlah, sepanjang majlis semuanya berjalan dgn lancar. Good job, everyone..

"Sebelum majlis, snap dulu sijil2 ni...masa ni tgh tunggu VIP dtg.."
Lega rasanya...aktiviti tahunan dah pun selesai dgn jayanya. Tahun ni, aku AJK Sijil & Hadiah sbg ahli sahaja. Tahun depan...giliran Jabatan aku (Jabatan Bahasa) pulak yg handle majlis ni...? Arghhh...apa agaknya tugasan aku sbg Ketua AJK nanti? .. Adakah msh tetap & berpencen di bidang ini jugak? Hmm..susah nak diramal coz aku antara yg pakar dlm ICT..so sometimes khidmat aku lebih diperlukan di bahagian itu.. (yerrrr......puji diri sendiri nampakkk..)

"Hamper pun ada... Backdrop pun interframe sama ..."
So...that's the story of APC day...minggu yg menjadikan aku mati akal utk buat entry coz busy to death! Wahh...busy to death koooo....hahaha. So, lepas ni boleh la siapkan pulak keje2 yg lain dgn aman dan hati yg tenang.

Bisik2:
still busy gak now..tapi masa utk blogging & blogwalking ttp JALAN!

4 comments:

AmirFX said...

Meriah jak upa acara ya....

Azlan Strider said...

mak aihh...cam meriah je kak..dewan sekolah ke ni??stylo gak..hehehe

Regards,
-Strider-

eva said...

wah!! best..teringat jd pengawas k rehersal.. hehe

Azmie & Vivie said...

tuk sekolah kat area Bekenu ka?
kacak dwn nya =0)

Current Running Numbers

CooL FoLLoWeR